Hands-On brandingadvies
voor ondernemers die willen groeien

Algemene voorwaarden

 

Handen in de lucht! Ontzettend leuk dat we samen aan de slag gaan. Met Hand me your brand wil ik kwaliteit leveren. Om deze kwaliteit te waarborgen zijn er een aantal algemene voorwaarden van toepassing. Voor de leesbaarheid heb ik gekozen voor de ik-vorm. Waar ‘ik’, ‘mij’ of ‘mijn’ staat bedoel ik mijn bedrijf Hand me your brand en de definities moeten dan ook zo geïnterpreteerd worden.

Wat kan Hand me your brand voor mij betekenen?

Op basis van jouw behoefte kun je kijken naar de exclusieve businesstrajecten die Hand me your brand biedt. Je vindt de mogelijkheden voor mijn diensten op mijn website.

Bij bevestiging van de offerte accepteer je automatisch deze algemene voorwaarden.

Wat kost een traject van Hand me your brand?

Je vindt de prijzen van mijn trajecten op de website van Hand me your brand. De prijzen zijn altijd exclusief 21% BTW, tenzij anders vermeld. Voor op een eventuele op maat gemaakt traject geldt uiteraard een op maat prijs. Hiervoor maak ik een offerte, welke vrijblijvend en twee maanden geldig is.

Aanbiedingen, prijzen of offertes gelden niet automatisch voor toekomstige trajecten of offertes.

Soms schrijf ik speciale acties uit. De prijzen die ik communiceer over een bepaalde actie of periode zijn dus ook alleen geldig in die genoemde periode of voor het betreffende traject. Na afloop van die periode kan je geen rechten meer ontlenen aan die gecommuniceerde prijs.

Als het uit te voeren traject meer tijd in beslag neemt dan de vooraf afgesproken periode, zal ik jou daar tijdig over informeren. Komt deze uitloop door mij, dan komen de kosten voor mijn rekening. Komt deze uitloop door jou, dan worden de te maken kosten apart in rekening gebracht. Pas na betaling van deze kosten wordt het traject hervat.

Op welke wijze kan ik betalen?

Voor mijn trajecten ontvang je van mij na aanmelding, of bij schriftelijk akkoord van de offerte, een factuur.

Bij aanvang van het traject dient minstens 25% van de totale trajectprijs te zijn betaald. Ik hanteer een betalingstermijn van 14 dagen. In overleg kun je de trajectprijs in termijnen betalen.

Heb ik recht op een bedenktijd?

Wettelijk gezien heb je een bedenktijd van 14 dagen na dag van aanschaf. Na deze 14 dagen is het niet meer mogelijk om deelname aan een van mijn diensten te annuleren en ben je verplicht de volledig geldende prijs te betalen. Deze bedenktijd is helaas niet van toepassing voor ondernemers.

Moet ik jouw adviezen opvolgen?

Ik geef adviezen niet zomaar, maar het is geheel aan jou of je die al dan niet opvolgt. Alle handreikingen die tijdens een van mijn trajecten worden gegeven zijn slechts adviezen. Wat je hiermee doet is jouw eigen verantwoordelijkheid en keuze. Dat betekent dat je mij niet aansprakelijk kunt stellen voor de (indirecte) gevolgen van het al dan niet opvolgen van mijn advies.

Wat moet ik doen als ik ontevreden ben?

Het kan voorkomen dat je ergens ontevreden over bent. Dit vind ik natuurlijk erg spijtig en ik zal mijn uiterste best doen om het voor je op te lossen. Stuur mij zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na afronding van mijn traject, een e-mail. Laat hierin zo duidelijk mogelijk weten waar je ontevreden over bent. Ik zal dan binnen 14 dagen jouw klacht in behandeling nemen en beantwoorden. Mochten we er samen niet uitkomen dan kunnen we het geschil aan de rechter voorleggen. Maar laten we hopen dat het zover niet hoeft te komen.

Deze algemene voorwaarden zijn opgesteld op 20 februari 2020.